dinsdag 31 juli 2012

The body shop lippenbalsem delicious.

Vandaag heb ik een review over de delicious Lipbalm van the body shop. Ik heb deze in de sale gekocht voor maar 2 euro. Wat dus totaal niet veel is.

De verpakking vind ik mooi er staat heel goed op aangegeven wat het is en van welk merk. Op de dop staat namelijk The body shop in het volgende logo:






Dan de werking: Hij doet zijn werk goed en laat ook een mooi tintje achter op je lippen. Niet te, maar ook niet te subtiel. Het licht er natuurlijk ook aan welke kleur je hebt. Ik heb een nude kleur. Als ik hem 2 maal per dag op mijn lippen doe, heb ik gewoon zachte lippen.

Ik raad deze dus zeker aan. Hij is te koop bij the body shop. Maar ook op www.thebodyshop.nl 

20/30 voor de verpakking, sommige vinden het zilver niet mooi.
40/70 voor de werking. Vaseline en blistex doen het dan toch net iets beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten