maandag 16 juli 2012

Mac Palette voordeel!


In mijn shoplog van net konden jullie zien dat ik mijn eerste mac product heb gehaald. Ik ben er echt verliefd op <3 Het is gewoon een palette waar je zelf 4 kleuren oogschaduw in kan doen. De reden dat ik het op deze manier wil doen? En ze niet gewoon los koop? Dat zal ik even gaan uitleggen.

Doordat ik dit palette heb gehaald, ben ikveel voordeliger uit. Zo palette kost namelijk 6 ,50 euro en zo oogschaduw oftewel een refill kost 11,50 euro.

Als ik een normale oogschaduw zou kopen van MAC ben ik 16 euro kwijt, hier maar 11,50 per keer.

Palette:
FF een berekening: 11,50x4+6,50=52,50 euro.

Zonder palette:
16x4=64 euro

Met palette ben ik dus 11,50 goedkoper uit, waar ik dan weer een refill van kan halen :)

En dan nog even een foto van mij en MIJN MAC palette :D






Geen opmerkingen:

Een reactie posten