zondag 3 juni 2012

Wishlist Nagellak!


Ja ik weet het, ik heb weer een wishlist, maar dan voor nagellak. Ik ga 20 potjes nagellak laten zien die ik graag wil! Geen een foto is van mij, want ik heb de producten nog niet. Bij elke foto staat een bronvermelding.

Ik wil graag van de essence colour & go lakjes nummer 91 glamouris life, 94 Golf fever en 90 I want that.

De bron is dezelfde als van bovenstaande lakjes.
Hiervan wil ik graag de nail art magnetics nagellak 08 love potion, special effect topper 09 copperize me en van de freestyle 013 marry berry.
En dan nog een paar kleuren van rimmel londen, Bourjois, Catrice ,NYC en MAC. Daar heb ik niet echt een voorkeur voor

Ultimate Nail Lacquer 060 Bloody Mary To Go
Ultimate Nail Lacquer 680 Khaki Perry
Ultimate Nudes 040 Petit Four As DessertNail Lacquer
Ultimate Nudes 070 Same Seine But Different

Ultimate Nudes 080 Sing: Oh, Champs-Élysées
So Laque Ultra ShineUltimate Nail Lacquer 550 Marilyn & Me
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten