donderdag 24 mei 2012

OOTD 22/05

Hooi,
Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik afgelopen dinsdag heb gedragen. Er komen niet heel veel foto's, maar mijn batterij was bijna op. Voor de volgende OOTD maak ik meer foto's.

Op de foto links van jullie zien jullie wat ik aan had. Gewoon een simpel grijs shirt met daaronder een grijs hemdje van de h&m voor ongeveer €5 euro.


Als broek heb ik aan een skinny jeans van de coolcat. Die heb ik gekocht in de sale voor maar €20 euro.


De Birkenstocks zijn zo nep als de fake make-up van MAC. Die heb ik bij Kruidvat gekocht voor €5 euro


En als laatste de hartjes ketting. Het is een lange ketting met een middelgroot rood hart eraan. Die heb ik van mijn broertje gekregen en die was €5 euro bij de Intertoys. 





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten