zondag 20 mei 2012

Review: John Frieda full repair shampoo en conditioner

Heey,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen. Vandaag ga ik een product van John Frieda voor jullie review-en. De producten die ik ga review-en zijn de shampoo en conditioner.

Ik zal als eerste even wat productinformatie erbij zetten.
Shampoo: Deze formule met Inca Olie rijk aan omega-3, geeft meer body en herstelt zichtbaar en voelbaar je overbehandelde haar. De lichtgewicht formule herstelt de veerkracht voor een volle en vloeiende style. Ontwart haren, vermindert het risico op breken en splijten tijdens het kammen of borstelen. Veilig voor gekleurd en chemisch behandeld haar.
Ingrediënten Shampoo: WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCOGLUCOSIDE, FRAGRANCE, COCAMIDE MEA, SODIUM CHLORIDE, GLYCOL DISTEARATE, DMDM HYDANTOIN, BENZYL ALCOHOL, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, DICETYLDIMONIUM CHLORIDE, METHYLPARABEN, PEG-12 DIMETHICONE, MALIC ACID, PROPYLPARABEN, CETYL ALCOHOL, DISODIUM EDTA, PROPYLENE GLYCOL, GLYCINE, PLUKENETIA VOLUBILIS SEED OIL, PPG-9, SODIUM HYDROXIDE, TOCOPHEROL.


Ik heb me haren al meerdere keren ermee gewassen en ik merk echt dat me haar veel meer volume heeft en weer veel gezondere voelt. De shampoo vind ik lekker ruiken en zal zeker deze shampoo opnieuw halen. Van de verpakkingen ben ik niet zo fan, dat is zo omdat als je te hard knijpt kan er veel te veel uitkomen. Voor de prijs zal ik het ook niet zo snel halen. De prijs is namelijk €8,99. Toch ga ik hem wel weer halen, want ik voel dat het borstelen veel minder mijn haar beschadigd.


ConditionerDeze formule met Inca Olie rijk aan omega-3, geeft meer body en herstelt zichtbaar en voelbaar je overbehandelde haar. De lichtgewicht formule herstelt de veerkracht voor een volle en vloeiende style. Ontwart haren, vermindert het risico op breken en splijten tijdens het kammen of borstelen. Veilig voor gekleurd en chemisch behandeld haar.

Ingrediënten Conditioner: WATER, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, BEHENAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, TRISILOXANE, CETYL ESTERS, STEARYL ALCOHOL, LACTIC ACID, FRAGRANCE, PROPYLENE GLYCOL, QUATERNIUM-91, DIAZOLIDINYL UREA, CETRIMONIUM METHOSULFATE, GLYCINE, PLUKENETIA VOLUBILIS SEED OIL, MALIC ACID, STEAROXYPROPYL DIMETHYLAMINE, C14-28 ISOALKYL ACID, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, C14-28 ALKYL ACID, TOCOPHEROL


Ook deze conditioner heb ik al meerdere keren gebruikt. Over deze conditioner ben ik zeer tevreden. Het maakt mijn haar echt zijdezacht. Het herstelt je haar ook goed als je elke dag met een stijltang in je handen staan. Dus als je dat doet raad ik je deze shampoo en conditioner zeker aan.


Ik hoop dat jullie van mijn eerste blogpost hebben genoten, als je nog dingen ziet die beter kunnen mag je dat gewoon achter laten in de comments. Op alle berichten probeer ik zo snel mogelijk te beantwoorden. Tot morgen voor weer een nieuw artikel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten