donderdag 31 mei 2012

Tag: nagellak en ik


Hallo, 
Vandaag weer een tag. Veel succes met lezen :)
Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Ik ga even tellen, een momentje alsjeblieft. ....... 20 minuten later. Sorry het ging telkens mis. Het zijn er ongeveer 100.
Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Het meeste heb ik van essence, daar heb ik vooral colour en go lakjes van. Ik denk dat ik er ongeveer 40 van heb.
Wat is de meest voorkomende kleur?
Ik heb toch het meeste roze tinten. Best raar, want ik dacht dat ik voornamelijk blauwe had.
Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja ik wil graag wat meer geel en groen. Nude zou ook wel mooi zijn.
Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
Ik heb niet echt een kleur die ik het vaakst gebruik, ik doe het gewoon willekeurig op, anders heb ik lakjes die ik nooit gebruik
Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Geen een eigenlijk, ik heb pas gekeken welke ik wou weg doen.
Gebruik je base- en topcoat?
Ja allebei, alleen bij swatches niet. Dan moet ik gewoon ff snel alles lakken.
Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Stempelen, ik heb niet zo vaste hand.
Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?    
Ik hou wel van een crème finish.
Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee, Maar toch doe ik het wel zo vaak mogelijk op.
Bonus-vraag: Welke nagellak draag je op dit moment?
Niks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten