maandag 21 mei 2012

Proefwerkweek

Hooi,
Iedereen kent het wel! De Proefwerkweek is een week met elke dag ongeveer 2 proefwerken. Daar kan je veel stress aan beleven, daarom schrijf ik daar nu een artikel over. Een hele belangrijke tip is goed plannen! Dat weet iedereen wel, want daar hameren ze goed op bij mentoruur en andere lessen. Dan kan je wel denken dat helpt toch niet. Maar geloof me het werkt echt!

Vandaag heb ik de eerste dag gehad van de proefwerkweek en geloof het is helemaal niet zo erg. Het zijn gewoon proefwerken, maar dan 2 op een dag. Ik heb er ook veel aan gehad dat ik goed heb geleerd. Ik zal even een stukje van mijn ochtend laten zien hoe je het minst stress hebt.  

1. Ik sta pas 8:00 uur op, dan eet ik op de fiets  en ik heb mijn kleren al klaarliggen.
   - Make-up hoeft ook niet zoveel te zijn, anders doe je gewoon een natural look. Daar komt overigens nog een tutorial over.  Als ik alles gedaan heb dan ga ik om 8:15 uur weg.

Op deze manier heb ik het minst stress elke ochtend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten