zondag 27 mei 2012

Tag: About my blog

Hoe lang blog je al?
Niet zo heel lang nu precies 1 week en 1 dag .

Hoeveel tijd besteed je per dag aan je blog?
Dat verschilt enorm per dag, de ene dag 2 uur de andere dag maar een half uur. Het ligt er ook aan of ik er zin in heb om te doen. Ik probeer wel elke dag minstens een uur eraan te werken. Soms lukt dat gewoon niet.

Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
Me moeder en me broertje weten het, mijn vrienden die zijn niet zo met make-up bezig en vinden het onzin.



Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
Ik begon met het lezen van de blog van www.kaya-quintana.nl daarna kwamn er steeds meer beautyblogs die mijn interesse hadden zoals beautyblog en beautylab.

Wat vind je het leukste aan je blog?
Dat ik speciaal voor mijn blog dingen mag kopen zonder er me schuldig over te voelen.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Ik lees veel in tijdschriften en dan zie ik iets. Als ik dat dan zie probeer ik er een artikel over te maken zonder dat het teveel op dat artikel lijk. Als dat niet lukt dan maak ik een ander artikel

Heb je wel eens dat je geen tijd of geen zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit dan op?
Ik heb dat nog niet gehad, maar als ik dat wel een keer heb, dan zet ik mezelf er overeen. Je blog moet natuurlijk wel goed onderhouden worden

Ik vond dit een leuke tag om in te vullen. Ik ga zeker meer tags proberen te zoeken om in te vullen.

Tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten