woensdag 6 juni 2012

Tag: Persoonlijke vragen


Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja, leuk!
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Zeg ik liever niet.
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
JA, Sparibs!!
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn beste vriendin Naomy
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
10 Dan liever.
Wat hoor je op het moment van schrijven?
GTST
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja zit ik me nu te bedenken.
Waar denk je op dit moment aan?
Aan deze vragen ;)
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja altijd, ze kunnen bij mij altijd terecht.
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn broertje
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Leren. Wel handig
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Leuk vind ik een groot woord, maar ik laat iedereen in zijn/haar waarde en beoordeel ik nooit tot dat ik zelf weet hoe ze zijn.
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee :(
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Op het moment niet
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Niet precies met die woorden, maar wel verteld dat die gene mij inderdaad niet kwijt wilt
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee, dan gaat alles gespeeld.

Vertel jij je ouders alles?
Nee echt niet!
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee, dat doen er heel veel tegenwoordig.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Dat gevoel heb ik altijd wel om geen harde klappen te krijgen.
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Nee niet echt :$
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk aan alle 3, soms het verleden, soms het heden en soms de toekomst en natuurlijk ook soms aan hier en nu. Me hoofd barst van de gedachte haha
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ongeveer 6 tot 8 uur hangt er vanaf hoe moe ik ben en wat ik de volgende dag moet doen
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Nee, ik wil me eigen zin altijd.
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee ik kom er elk weekend
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Ice thea
Welk soort bed heb jij?
1 persoonsbed
Hou je van de regen of haat je het?
HAAT HET, Gaan me schoenen nat van worden :P
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja, best vaak.
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Beide, ik kan heel optimistisch zijn maar ik kan ook soms pessimist zijn. Dus eigenlijk beetje van beide.
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ik weet het niet
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Een franse film
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, echt jammer.
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, tenzij ik het gevraagd heb of ik vriendinnen mag uitnodigen voor een drankje ofzo, maar een groot feest zonder toestemming, nee dat doe ik niet

 Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Concert denk ik.
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Geen idee eigenlijk, zou  vast wel
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ja, maar zo gemeen was het niet
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Soms wel. qua Make up
Ben jij snel jaloers?
Nee niet echt.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn broertje kan hele gemene dingen zeggen 
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee.
Wat doe je morgen?
Mijn blog werk doen :P en school
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja, Naomy
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee
Houd je van suikerspinnen?
Iewll
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Naomy
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Nee
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Nee
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen
Wat is je stemming op dit moment?
Blij en rustig
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn oma
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja zoveel.

Met wie was je gisteravond?
Mijn oma
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Geen idee maakt me niks uit
Lange tag zeg phoe.
Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten