dinsdag 19 juni 2012

Bodybutter I love coconut and cream

Hooi,
Dit is het dan. De Boddybutter waar ik het vandaag over ga hebben. Hij is in de Douglas te koop en kost 5,95. Niet heel duur dus. Maar wat krijg je nou eigenlijk voor je geld? Dat ga ik in de review vertellen.






Hier zie je de substantie van de bodybutter.
Niet echt een bodybutter. Het is gewoon een dikkige bodylotion. Toch heb ik liever dit. Gewoon om te weten dat je een bodybutter gebruikt.

Ze ruiken echt super lekker. Dus ik raad je af deze bodybutter te kopen als je een van de 2 dingen vind stinken.

Ik voel wel dat die je huid goed voed, maar niet als je een extreem droge huid hebt.

het bakje waar het in zit vertelt ook in de ik vorm wat ik persoonlijk heel erg leuk vindt.

Dat was het dan voor vandaag tot morgen :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten