dinsdag 5 juni 2012

Oproep: Boozyshop Hulp!

Heey,
Ik wou jullie in dit artikel JULLIE wat vragen! Het gaat om de voor de meest van jullie bekende webshop de Boozyshop. Ik wou daar graag wat bestellen. Mijn doel was om in totaal 8 dingen uit te kiezen om te halen. Nou wou ik aan jullie vragen wat jullie mij aanraden. Of wat jullie in een review wouden zien. Elk idee is een goed idee! Ik kies dan de producten uit en ga ze bestellen.! 

Tot morgen,
P.S. Morgen komen er 2 artikels online! De eerste komt om 7:00 uur online en de 2de rond 3 uur.

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik zou zeker een Sleek palette bestellen, die vallen nog mee met de prijzen. De beautyblender is duurder, maar ik ben er zelf erg benieuwd naar. :-), de China Glaze lakjes doen 't volgens mij ook wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Okee, Bedankt! Ik zal kijken of ik nog mooie lakjes zie of paletten.!

      Verwijderen
    2. Nog een tip! Enchantra.eu heeft een OUTLET met waaronder Chine Glaze lakjes :)! Misschien iets voor jou? Haha!

      Verwijderen