donderdag 21 juni 2012

Catrice cruise couture


Goede vrijdag
Vandaag is mijn laatste lesdag :)

Ik ga het vandaag ook weer meteen hebben over de limeted edition van Catrice. Die hebben een heel mooi oogschaduwpallete uitgebracht :) Het uiterlijk vind ikzelf heel mooi van het pallete.
Opzicht is het niet een heel groot pallete, maar het is dan ook een reispallete.
Hier zien jullie de kleuren van het pallete.
Het is een echt EK voetbal pallete. Met de kleuren rood, wit en blauw. Oranje is ook zeker niet vergeten :)
Hier zien jullie de swatches, de oranje kan zeker wegvallen, maar dat komt omdat mijn armen best bruin zijn gaan geworden. Het pigment is niet heel geweldig, maar de kleuren blijven zeker wel de hele dag op mijn ogen zitten. Vooral als ik een oogschaduwbasis aanbreng.

Ik heb al verschillende looks hiermee gemaakt.

Tot morgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten