maandag 11 juni 2012

Shoplog! Kruidvat. Douglas

Vandaag een beetje een mini shoplog!
DE foto's komen trouwens van de essence site en douglas site af.!

Ik heb best weinig gehaald, maar toch was het niet al te goedkoop.
Als eerste bij de Kruidvat.! Ik heb daar wat van max Factor gehaald, namelijk een lipstain in het nummer 09
 Dit is een knalrode kleur die ik niet dagelijks zou dragen, maar die toch mooi is in je stash. Hij was 11,99 euro.

Ik heb nog meer bij de kruidvat gehaald namelijk Nagellak!!
Van de Fruity LE 05 Mashed berries. En van de colour and go 55 Lets get lost.
Deze waren 1,80 euro en 1,30 euro.

Ik heb ook nog my skin dagcréme gehaald. en pure skin toner Voor beide bijelkaar 3 euro betaald in een actie 2 voor 3 euro.

Als laatste ben ik bij de Douglas geweest en heb ik een parfum gehaald.

Er zit 40 ml liter in en kostte volgens mij 15 euro.

Tot morgen,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten